• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Knjiga tamponov: knjiga proti davčni diskriminaciji«

V tekmovalni skupini odnosov z javnostmi so veliko nagrado podelili komunikacijski akciji »Knjiga tamponov: knjiga proti davčni diskriminaciji« (»The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination«), ki jo je za organizacijo The Female Company ustvarila agencija Scholz & Friends Berlin. Gre za protest proti nepravični obdavčitvi ženskih higienskih izdelkov, ki so v Nemčiji še vedno dojemani kot prestižen izdelek in zato tudi bolj obdavčeni – z 19-odstotnim DDV.

Izdali so knjigo in vanjo zapakirali 15 tamponov. Knjige (pa ne samo knjige, temveč tudi kaviar in umetniška dela) so namreč v nasprotju s tamponi obdavčene po le 7-odstotni davčni stopnji. Predsednica žirije Michelle Hutton, direktorica globalnih naročnikov v agenciji za odnose z javnostmi Edelman, pravi, da gre za sodoben pristop h komuniciranju, ki združuje kreativnost in umetnost odnosov z javnostmi, poleg tega pa dokazuje, da lahko kreativnost vpliva celo na spremembo zakonodaje.