• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hoteli Union odslej pod blagovno znamko Union Hotels Collection

Ljubljanska hotelska skupina Hoteli Union se po prenovi blagovne znamke imenuje Union Hotels Collection, Grand hotel Union Business pa bo posloval kot samostojna blagovna znamka uHotel.

Z novo blagovno znamko naj bi skupina Union Hotels Collection sporočala o usmerjenem razvoju identitete vsakega od svojih štirih hotelov ter »obljubi vrhunske storitve in pozornosti do vsakega gosta«.Po besedah Mateja Rigelnika, glavnega izvršnega direktorja, blagovna znamka Union Hotels Collection poudarja predvsem zgodovino in tradicijo odličnosti na ravni skupine.

»Beseda 'collection' nakazuje, da gre za zbirko štirih unikatnih ljubljanskih hotelov, za katere smo strateško razvili ponudbo in specifične trženjske nastope, vključno z zgodbo blagovne znamke vsakega hotela, pozicioniranjem, ciljnimi skupinami in trženjskimi aktivnostmi. Sestavni del te prenove sta tudi nova celostna grafična podoba (ki je delo interne marketinške ekipe, op. p.) na ravni skupine in posameznih hotelov, ki je plod našega internega znanja, ter povsem nova spletna stran,« je povedal Rigelnik.

V Union Hotels Collection poudarjajo, da posamezni hoteli nimajo le zelo specifične identitete, namenjene različnim segmentom obiskovalcev Ljubljane, ampak tudi različne zgodbe, podobe in izkušnje za obiskovalce.