• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Pobuda E. V. A.«

V novi tekmovalni skupini kreativnih strategij, ki nagrajuje »idejo za samo idejo« in vlogo strateškega načrtovanja pri preobrazbi blagovne znamke, je veliko nagrado prejela »Pobuda E. V. A.« (»The E.V.A. Initiative«), ki jo je za avtomobilsko znamko Volvo zasnovala švedska agencija Forsman & Bodefors. Njen namen je bil povečati varnost žensk na cesti, in sicer z uporabo raziskav in podatkov.

Volvovi podatki od leta 1979 do danes so namreč pokazali, da je za 71 odstotkov bolj verjetno, da se bodo ženske poškodovale v prometnih nesrečah, in za 17 odstotkov bolj verjetno, da bodo celo umrle, ker so lutke, na katerih simulirajo trke, oblikovane na podlagi moškega telesa. Podatke so odstopili tudi drugim avtomobilskim podjetjem z upanjem, da bodo spodbudile oblikovanje ženskam prilagojenih avtomobilov.

Naj v tej tekmovalni skupini izpostavimo še z zlatim in srebrnim levom nagrajeno delo – provokativen oglas »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«), ki ga je za blagovno znamko ženskih higienskih izdelkov Libresse ustvarila agencija AMV BBDO. Akcija temelji na spoznanju, da več kot polovica žensk občuti pritisk, da bi morale njihove genitalije izgledati drugače. Zato so se pri Libresse odločili, da se zavzamejo proti predsodkom o ženskih genitalijah in pritiskom po njihovem »popolnem« videzu. Ženske opogumljajo z različnimi podobami in prispodobami genitalij ob spremljavi pesmi Take Yo Praise pevke Camille Yarbrough.