• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Intersport za globalno kreativno agencijo izbral We ARE Pi

Švicarska veriga trgovin s športno opremo Intersport je za globalno agencijo izbrala WE ARE Pi iz Amsterdama, ki bo bdela tudi nad prenovo komunikacijske strategije in oglaševanjem. Agencijo so izbrali brez natečaja.

Pred začetkom (polnega) sodelovanja je bila nizozemska agencija v svetovalni vlogi pri obsežnem Intersportovem raziskovalnem projektu, od letošnjega poletja naprej pa bodo del »celostnega in večletnega razvoja blagovne znamke«.To vključuje tudi sploh prvo Intersportovo globalno komunikacijsko akcijo, ki so jo napovedali za pomlad leta 2020. »Z Intersportom bomo sodelovali tudi pri razvoju marketinške strategije in digitalnih inovacijah, ustvarjanju vsebin in aktivacij pri blagovnih znamkah Nike, adidas, Puma in Asics,« je agencija zapisala v sporočilu za javnost.

Kot je za MM povedala Barbara Janžekovič, upravljavka vseprisotnih kanalov (ang.  omnichannel manager) v Intersport ISI, je omenjena poteza del strategije Intersport 2.0, ki zadeva tudi druga področja, na področju komuniciranja pa se naslanja na izsledke raziskave občinstev (izvedel jo je IIC), ki je potrdila potrebo po transformaciji trženjskega nastopa znamke Intersport. »To bo vplivalo predvsem na ton komuniciranja znamke Intersport, vključujoč vizualno sporočilnost in na novo opredeljena ciljna občinstva, sicer pa bomo v družbi Intersport ISI , d.o.o., ki poleg Slovenije pokriva še Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovino, Črno goro ter preko franšiznih partnerjev še Albanijo in Kosovo, tudi nadalje marketinške aktivnosti načrtovali in izvajali lokalno, upoštevajoč nove smernice oziroma strategijo na vseh ravneh komuniciranja,« pojasnjuje Janžekovičeva.