• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Vrnite se v Afriko«

V tekmovalni skupini kreativne uporabe podatkov je veliko nagrado dobilo delo »Vrnite se v Afriko« (»Go Back to Africa«), ki ga je agencija FCB/Six Toronto zasnovala za turistično agencijo Black & Abroad, specializirano za organizacijo potovanj temnopoltih ljudi. Z digitalno platformo so pomagali spremeniti način razmišljanja ljudi o Afriki, da bi se več popotnikov podalo raziskovat to celino.

V agenciji so namreč ugotovili, da je na družbenih omrežjih vsako minuto objavljena besedna zveza »pojdi nazaj v Afriko«, a v negativnem pomenu. Zato so se je »polastili« in objavljali prekrasne fotografije temnopoltih ljudi, ki potujejo v osupljive kraje po Afriki, pri čemer so uporabili oznako #GoBackToAfrica – in spremenili naravnanost pogovorov. V akciji so uporabili fotografije iz vseh 54-ih držav afriške celine.