• Facebook
  • Twitter
  • RSS

eBay predrzno nad Amazon

Spletna tržnica eBay je »udarila« s provokativnim oglasom, s katerim cilja na naročnike storitve Prime svojega največjega tekmeca Amazona.

Amazon enkrat letno pripravi dan (letos sta to sicer kar dva) ugodnosti za svoje naročnike na storitev Prime (naročnina na Prime med drugim prinaša hitrejšo in brezplačno poštnino ter dostop do pretočne glasbe in videa). Lani je bil naval tako velik, da se je Amazonova stran celo sesula. Pripetljaj je tudi izhodišče oglasa, v katerem nastopa (resnična) deklica z imenom Alexa. Ta nas prepričuje, da se nakupi ne splačajo.

»Prime Day je 'praznik', pravzaprav popolna Amazonova izmišljotina, da bi ljudi navdušili nad 'parado znižanj'. A za znižanja v resnici ne potrebuješ naročnine. Verjetno bodo na voljo stvari, ki jih nihče noče ali pa se jih Amazon želi znebiti,« z besedami ne skopari Alexa. In če je Prime Day resnično tako »brez veze«, kaj je potem v njem sploh pozitivnega? »eBay,« odgovarja Alexa. Kot alternativo ponujajo »sesuta znižanja« (»Crash Deals«), saj vsako sesutje Amazonove strani »odklene« nove ugodnosti na eBayu.

Pri eBayu so očitno v oglaševanju ubrali zelo podoben pristop »trolanja« velikega tekmeca, kot to na primer že vrsto let počne ameriška veriga restavracij s hitro prehrano Burger King. Smešenje McDonald'sa se jim je obrestovalo do te mere, da so poleg kupcev navdušili tudi žirije na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, o katerem obširno pišemo v aktualni tiskani izdaji Marketing magazina.