• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Kreatibilnost«

Velikega leva za oblikovanje je prejel Googlov kreativni laboratorij, in sicer za delo »Kreatibilnost« (»Creatability«), ki preučuje, kako lahko kreativna orodja (risanje, ustvarjanje glasbe in podobno) postanejo dostopnejša gibalno oviranim ljudem, in sicer z uporabo spleta in tehnologije umetne inteligence.

Predsednik žirije za oblikovanje Richard Ting, globalni direktor za uporabniško izkušnjo v ameriški agenciji R/GA, je ob utemeljitvi nagrade povedal, da se mu zdi »primerno, da festival, kot je Cannes Lions, slavi inovacije, ki omogočajo, da kreativnost postane dostopna več ljudem. »V resnici vedno slavimo ljudi, ki lahko uporabljajo razpoložljiva orodja. Zato je še bolj osvežujoče, da je Google omogočil dostop tudi tistim ljudem, ki so sicer izključeni iz ustvarjalnega procesa,« meni. Kot je dodal, je žirija v tej skupini iskala dela, ki so »inovativna, vplivna, kreativno ostra in konceptualno močna. Želeli smo izluščiti dela, ki spreminjajo posel in niso le kratkoročne poteze«.