• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »adDRESS the Future«

Veliko nagrado za digitalno obrtno odličnost (digital craft) je prejela danska kreativna agencija Virtue za delo »Naslovi/obleči prihodnost« (gre za besedno igro, saj se v angleščini naslov glasi »adDRESS the Future«). Carlings, skandinavska veriga trgovin z več modnimi znamkami (multibrand), je ustvarila digitalno modno kolekcijo, da bi z njo opozorila na škodljive učinke modne industrije na okolje.

Ljudje so lahko kupili virtualne kose oblačil in jih tudi virtualno »pomerili«. Oblačila so »nosili« na družbenih omrežjih in tako pokazali predvsem mladim, da je moda lahko kreativna, ne da bi škodovala planetu. Z razcvetom modnih blogerjev je namreč moda postala še bolj »hitra«, saj zahteva vedno nove modne trende, s tem pa se še povečuje njen zlovešč vpliv na okolje. Modno kolekcijo so menda »proizvedli« z uporabo zelene energije, izkupiček od prodaje pa namenili organizaciji WaterAid.