• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Neokusno ali »simpatično in zabavno«?

Številni bralci in komentatorji na družbenih omrežjih so se obregnili ob domnevno neokusno oglaševalsko akcijo ob predstavitvi novih izdelkov vode Dana Vitamin. V podjetju zatrjujejo, da so tako novi izdelki kot tudi spremljajoča oglaševalska akcija naleteli na pozitiven odziv.

Dana je letos poleti predstavila tri nove izdelke pijač Dana Vitamin, to so Detox, Immuno in Active&Fit. Spremljajoča oglaševalska akcija »Dana z vitamini« vključuje slogane, kot so »Izžel te bom do zadnje kapljice«, »Privoščila si te bom čez vikend« in »Jaz bom poskrbel za zaščito«. Te provokativne izjave so postale predmet nekaterih razprav (na primer tukaj), zato nas je zanimalo, kakšne odzive beleži naročnik akcije, ki je delo agencije F2.

Kot je za MM povedala Nataša Mejaš, vodja marketinga za blagovno znamko Dana, so s komunikacijo želeli vzbuditi pozornost na simpatičen in zabaven način, zato so se odločili za navidezno zapeljevanje, kjer so nato »v trenutku naredili preobrat«. »Pijača Dana Vitamin vsebuje različne vitamine, ki imajo vlogo pri delovanju imunskega sistema, prispevajo k sproščanju energije pri presnovi ter zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Vitamini v pijači torej poskrbijo za zaščito. Sami opažamo pozitivne rezultate v prepoznavnosti nove kategorije, predvsem pa nas veseli, da so potrošniki prepoznali koristi, ki jim jih pijača nudi. Se pa oglasijo tudi posamezniki, ki povedo svoje mnenje, kot je primer spodaj,« pojasnjuje Mejaševa.