• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: Ko opuščena cerkev postane košarkarsko igrišče, grafiti pa prodajni kanal

Nike je poleg dveh velikih nagrad za akcijo »Sanjaj noro« prejel še dve, in sicer v tekmovalni skupini obrtne odličnosti (akcija »Just Do It HQ at The Church«.) in za medijsko akcijo (»Grafitarske trgovine Air Max«).

Pri akciji »Just Do It HQ at The Church« so v sodelovanju z newyorško agencijo Momentum Worldwide zapuščeno cerkev spremenili v košarkarsko igrišče. Želeli so si namreč ustvariti varno zatočišče za čikaško mladino, ki je v svojih soseskah pogosto izpostavljena tolpam in strelnim obračunom. Delo z naslovom »Just Do It HQ at The Church« je po mnenju žirije »zapuščina, ki živi onkraj te nagrade«.

Velikega leva za medijsko akcijo pa je Nike prejel za »Grafitarske trgovine Air Max«, projekt, ki so ga zasnovali v brazilski agenciji AKQA. Agencija je najela nekaj lokalnih grafitarskih umetnikov, ki so na noge likov na svojih že obstoječih grafitih po São Paulu dorisali superge Nike Air Max. Potrošniki, ki so želeli še v prednaročilu kupiti nove superge, so morali oditi do porisanih zidov in »odkleniti« svoj nakup s pomočjo geolociranja.