• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Obvoz za Whopperja«

Kanske žirante je letos najbolj osupnilo delo »Obvoz za Whopperja« (»The Whopper Detour«), delo agencije FCB New York za verigo restavracij s hitro prehrano Burger King, saj so mu podelili kar tri velike nagrade.

Gre za aplikacijo, s katero so se pri Burger Kingu (ponovno) lotili večnega tekmeca McDonald'sa. Potrošnikom so namreč ponudili možnost, da njihov slavni burger Whopper kupijo le za en ameriški cent, če so »odklenili« promocijsko ponudbo na svoji mobilni napravi, medtem ko so se nahajali v bližini katere od McDonald'sovih restavracij. A najprej so morali Whopperja naročiti v McDonaldsovi restavraciji, kar je vodilo do številnih duhovitih prizorov začudenih in zmedenih kupcev.

Brezsramnost Burger Kinga se je obrestovala, saj so uspeli izvabiti kupce iz kar 14.000-ih McDonald'sov po ZDA. Žiranti niso skoparili s pohvalami na račun te provokativne in izjemno drzne poteze, ki je bila menda kar 40-krat uspešnejša od katere koli druge digitalne promocijske akcije Burger Kinga. Zabeležili so 1,5 milijona prenosov aplikacije, prodaja preko mobilnih naprav pa se je potrojila in dosegla donosnost naložbe 37:1.

Veliko nagrado je akcija prejela v tekmovalnih skupinah neposrednih akcij in mobilnih rešitev,  češnjo na torti pa je akciji dodal titanski lev, nagrada, namenjena delom, ki so »provokativna, razburljivo premikajo meje, navdihujejo, a hkrati vzbujajo zavist, poleg tega pa določajo novo smer, v katero gre oglaševalska industrija«, kot se glasi uradna opredelitev titanske tekmovalne skupine.