• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Formitas praznoval trideseti rojstni dan

Agencija Formitas letos praznuje trideset let delovanja in ob tej priložnosti so pripravili poletno druženje za prijatelje in poslovne partnerje, ki je bilo namenjeno tako obeležitvi jubileja kot izdaji knjige Mitje Tuškeja »Hokus pokus: fokus«.

»Trideset let je dolga doba, še posebej v slovenskem oglaševanju in tržnem komuniciranju, ki je svoj pravi agencijski razvoj pričel prav v tistem času. Formitas je bil med prvimi, ki je praznoval lep jubilej in naše rojstnodnevno srečanje je bilo sproščeno in poletno, prav takšno, kot je vgrajeno v DNK agencije,« so v agenciji povedali za MM. Pravijo, da sta v genih njihove agencije zapisani koda znanja in predanosti stroki, Mojca Randl, solastnica in direktorica skupine Formitas pa je kot temelj agencije izpostavila tudi predanost znanju in hitro prilagajanje spremembam. Agencijska Skupina Formitas je letos postala licenčni partner koncepta »Goodvertising« za države nekdanje skupne države in se tako preoblikovala v »goodvertising« agencijo.

Odprtost in željo po deljenju znanja so pokazali tudi na praznovanju, ki so ga, kot rečeno, obeležili še z izdajo druge knjige partnerja agencije Mitje Tuškeja – »Hokus pokus: Fokus«. Tuškej pravi, da je bistvo knjige zajeto že v njenem naslovu: »Čarovnija je v popolnem fokusu na to, kaj znamka je in komu je namenjena.« Knjigo je (tako kot prvo) izdal Marjan Novak za založbo Medijski partner, sicer pa je to že šesta knjiga, ki sta jo partnerja agencije Andrej Pompe in Mitja Tuškej, izdala v zadnjih letih.

Mitjo Tuškeja smo vprašali še, ali bi se, če bi bil še enkrat mlad, ponovno odločil za delo v tej industriji.