• Facebook
  • Twitter
  • RSS

TikTok želi biti kot YouTube

Kitajsko podjetje ByteDance, lastniki aplikacije TikTok, želijo povečati priljubljenost in prepoznavnost znamke zlasti v ZDA.

Foto: Cannes Lions

TikTok je bil v ZDA pod precejšnjim pritiskom, saj so jih kritizirali zaradi dejstva, da shranjujejo in upravljajo s podatki mladoletnih uporabnikov, hkrati pa dovoljujejo, da polnoletne osebe vstopajo v interakcijo z mladoletnimi. Podobo blagovne znamke, ki sicer velja za eno najbolj uspešnih v preteklem letu, želijo zdaj izboljšati in potrdili so, da so najeli kar štiri agencije, ki bodo TikTok promovirale v ZDA. To so mednarodna agencija Initiative, ki bo odgovorna za strateški razvoj, agencija Sid Lee iz Montreala, ki bo vodila družbena omrežja in YouTube ter agenciji RPA iz Santa Barbare in Channel iz San Francisca, kjer bodo odgovorni za kreativo. Pri TikToku so izrazili željo, da uporabniki te aplikacije ne bi imeli le še eno različico družbenih omrežij, saj se želijo razlikovati od Instagrama in Snapchata in želijo biti bolj podobni platformam, kakršen je YouTube, a poznavalci menijo, da jih do tja čaka še dolga pot.