• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglasi v slogu filmskih uspešnic

McDonald's je sklenil pogodbo o partnerstvu z britanskim televizijskim programom ITV in posnel osem desetsekundnih oglasov, ki spominjajo na klasične hollywoodske uspešnice.

Ta znani ponudnik hitre hrane bo naslednji dve leti sponzor večernih filmov na programih IT. Ker gredo dobri filmi in dobra hrana z roko v roki, želijo gledalce spomniti na to, da si lahko med ogledom filma naročijo dostavo svojih najljubših »macovih« prigrizkov. Namesto enega, so v sodelovanju z agencijo Leo Burnett London posneli kar osem različnih oglasov, ki prikazujejo filme različnih žanrov, med drugim akcijske filme, grozljivke, romantične komedije in znanstveno fantastiko. V oglasih spremljamo »filmsko« dogajanje, ki ga zmoti dostavljalka z »McDelivery« ponudbo. »Zdaj boste ob ogledu svojega najljubšega filma končno lahko jedli tudi svojo najljubšo hrano,« akcijo komentirata James Millers in Andrew Long, kreativna direktorja v agenciji Leo Burnett.