• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Blagovne znamke počastile Wimbledon

Od 1. do 14. julija so oči ljubiteljev tenisa uprte v Wimbledon, britanska spletna stran campaignlive pa je zbrala nekaj primerov, kako so enega najbolj slavnih teniških turnirjev na svoj način počastile nekatere blagovne znamke.

Ker z Wimbledonom povezujemo jagode s smetano, se je proizvajalec smetane Elmlea povezal z Judy Murray, mamo tenisača Andyja Murrayja, didžejem Romanom Kempom ter igralcem Jamiejem Laingom, ki so dobili izziv, da iz smetane pripravijo sladico, gledalci pa bodo izglasovali zmagovalni recept.

The all england lawn tennis and croquet club, kjer prirejajo turnir, je v povezavi z londonsko agencijo McCann posnel minuto dolg film z naslovom »The Story Continues«(»Zgodba se nadaljuje«), v katerem so prikazali nekatere izjemne trenutke zgodovine turnirja, del oglaševalske akcije pa je tudi serija podkastov.  

Za vse, ki niso dobili vstopnic za turnir, je Jaguar Land Rover v Londonu pripravil prizorišče, kjer si bodo lahko ogledali prenos tekem, med odmori pa bodo lahko preizkusili, kako dober je njihov servis z aplikacijo »Jaguar Ace Pace Wimbledon Edition«.

Mednarodna nevladna organizacija WaterAid in dobrodelna organizacija Wimbledon Foundation sta s teniškimi žogicami prikazali, koliko ljudi vsako leto umre zaradi nečiste vode in neprimerne higiene. Če vas zanima: žogic je 2.631. 

American Express je pripravil prav posebno doživetje – med drugim bodo obiskovalcem na prizorišču na voljo udobne viseče mreže, možnost pošiljanja personaliziranih razglednic in virtualni izziv, v katerem se lahko pomerijo z njihovim ambasadorjem Andyjem Murrayjem.

Znamka balzamičnega kisa Mazzetti ter proizvajalec sladoleda Four Winters sta se povezala in prav tako počastila Murrayja. Ustvarila sta poseben sladoled – čokoladno teniško žogico, v kateri so sveže jagode in sladoled z okusom smetane, prelit z balzamičnim kisom in karamelo. Če vam je ime Andy, lahko sladoled v poslovalnici Four Winters v Londonu dobite brezplačno.