• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Zaradi fintechov banke postajamo bolj odzivne, agilne in prilagodljive«

Finančno-tehnološka podjetja bankam prinašajo veliko konkurenco in jih hkrati spodbujajo, da se veliko hitreje kot včasih prilagajajo spremembam na trgu in potrebam strank. O tem smo se v julijski, dvojni številki Marketing magazina, pogovarjali z Jernejem Smislom, ki je pivovarsko industrijo pred letom dni zamenjal za bančno.

Prva naloga, s katero se je ob svojem prihodu v Novo KBM soočil Jernej Smisl, je bila združitev oddelkov korporativnega komuniciranja in strateškega marketinga, saj je zagovornik integrirane komunikacije. V svoji vlogi tako skrbi za številna področja, vse s ciljem uresničiti vizijo lastnikov – do leta 2020 postati najboljša banka v Sloveniji. In kako bodo to dosegli? Kot odgovarja Smisl, se v prvi vrsti osredotočajo na poenostavljanje bančnih storitev in ugodno razmerje med vrednostjo in ceno. To pa ne pomeni tudi cenovne borbe na trgu, saj v njej ne želijo sodelovati. »Časi hitrih zaslužkov so mimo; potrošnika je treba spremljati takrat, ko mu gre dobro in slabo, za kar si pri naši banki prizadevamo iz dneva v dan z izboljševanjem storitev za podporo strankam,« pravi Smisl.

V novem MM-u obširno poročamo s 65. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions. Če sta bili lani čarobni besedi raznolikost (angl. diversity) in vključevanje (angl. inclusion), je bil letos zagotovo smisel (angl. purpose). Pestro festivalsko pomlad smo zaokrožili z organizacijo »našega« 08DIGGIT-a, obiskali pa smo tudi Slovensko marketinško konferenco in Slovensko konferenco za odnose z javnostmi. 

Pišemo tudi o poslovanju medijev v letu 2018, Viberju in njegovih marketinških aktivnostih ter pasteh vplivnostnega marketinga in kupovanja superg. Ob dvajsetletnici družbe A1 Slovenija smo se pogovarjali z direktorjem Lovrom Peterlinom, predstavniki Art Rebel pa so nam predstavili svoj vidik izkustvene komunikacije. Spoznali boste tudi »palačinkarski« par, ki mu poslovnih idej nikoli ne zmanjka.

Vabljeni k branju!