• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Preskočite brskanje!

Agencija Imago Bold je pripravila razširitev lanske komunikacije za Novo KBM. Letos banka opozarja na podrobnosti, ki lahko potrošnike presenetijo pri izbiri najugodnejšega kratkoročnega posojila.

Preko televizijskih oglasov NKBM ozavešča o neprijetnih presenečenjih, ki jih lahko potrošniki enostavno preskočijo z odločitvijo za kredit NAPREJ. »Vizualno močni oglasi v odtenkih rdeče se igrajo z nejasnostmi in zamegljeno sliko, izpostavijo nepotrebno brskanje in tako pozivajo potrošnike, naj preskočijo na prijazen, razumljiv in hiter kredit,« pojasnjujejo v agenciji.

Celotno kampanjo predstavlja serija televizijskih in digitalnih oglasov ter aktivnosti pod črto, v celoti pa jo bodo predstavili do konca leta.

Več o marketinških aktivnostih NKBM si lahko preberete v aktualni tiskani izdaji Marketing magazina v intervjuju z Jernejem Smislom, direktorjem korporativnih komunikacij in strateškega marketinga.