• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Brez radovednosti ni potovanj

Nadaljevanje Bookingove oglaševalske akcije »Živi radovedno« (»Live Curious«) še bolj poudarja pomen radovednosti kot osnovno »sestavino« želje po potovanjih.

V sodelovanju z eno največkrat nagrajenih oglaševalskih agencij zadnjih let Adam&Eve/DDB Booking.com, priljubljeni portal za rezervacijo nastanitev, k potovanju vabi s pomočjo šestih video oglasov. Bolj kot na megalomansko scenografijo se osredotoča na vsakdanje primere običajnih ljudi. Fant na invalidskem vozičku se tako zabava med iskanjem primernih površin za invalide, otrok v enem od počitniških naselij dolgo časa zbira pogum za skok v bazen, pogumne deklice pa ni sram iti k svojim staršem, čeprav je pošteno umazana od uresničevanja svojih slikarskih ambicij. »Močna« je tudi glasbena podlaga, saj med drugim lahko prisluhnete skladbama »Here You Come Again« Dolly Parton in »Gotta Move« Barbre Streisand.