• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pozitivna plat družbenih omrežij

Pri blagovni znamki Pedigree ugotavljajo, da so družbena omrežja čedalje bolj polna negativnih dogodkov in objav. Ker želijo to spremeniti, so v sodelovanju z novozelandsko agencijo Colenso BBDO Auckland pripravili platformo za pse.

Po uspehu Pedigree SelfieSTIX-a iz lanskega leta, s katerim so lastnikom psov olajšali slikanje sebkov s svojimi ljubljenčki, so zdaj vzpostavili platformo DentaStix Studios, na kateri so uporabnikom na voljo tri različna orodja. S pomočjo orodja GoodLens se pasji priboljšek DentaStix, ki ga pes drži v gobcu, spremeni v tridimenzionalni predmet – na primer kitaro ali šopek rož, na ta način pa lahko s svojim štirinožcem posnamete zanimive posnetke, ki jih preko aplikacije delite tudi na svoja družbena omrežja. Drugo orodje so poimenovali DogDays, s katero vsak dan posnamete eno fotografijo svojega psa, aplikacija pa jo čez čas spremeni v filmček, v katerem spremljate, kako se je vaš pes spreminjal skozi mesece ali leta. Na voljo vam je tudi PupBooth s 3D-filtri, s katerimi popestrite fotografije svojega psa – nekakšen pasji Snapchat. Platforma pa ni namenjena zgolj zabavi, saj lahko preko nje tudi kupite Pedigreejeve izdelke za nego pasjih zob.

»Ko smo lani začeli s projektom SelfieSTIX, se je izkazalo, da ljudje zelo radi ustvarjajo drugačne fotografije svojih psov in jih tudi radi delijo na svojih družbenih omrežjih. To jih osrečuje oziroma se zaradi tega počutijo boljše. Zakaj jim torej ne bi ponudili še več trenutkov veselja, zabave in sreče?« pravi Kimberley Ragan, kreativna direktorica v agenciji Colenso BBDO.