• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Desigual ima nov (zrcalno obrnjen) logotip

Pri blagovni znamki Desigual so se odločili za zanimivo potezo in spremenili svoj logotip. Niso si omislili drugačnega fonta ali oblike, ampak so ga zrcalno obrnili – genialna poteza za čas, ko ne gre brez »selfie-jev«.

Modna znamka iz Barcelone je prejšnji teden začela z novo oglaševalsko akcijo, ki jo je zaupala amsterdamski agenciji WE ARE Pi. Poimenovali so jo »Forwards Is Boring« (»Naravnost je dolgočasno«), izpeljali pa jo bodo na spletu ter na zunanjih oglaševalskih površinah, kjer bodo na ogled plakati z zrcalno obrnjenimi napisi. »Ne le, da smo postali prvo mednarodno podjetje, ki se je odločilo za takšno spremembo logotipa, ampak smo s to potezo želeli spodbuditi ljudi k drugačnemu razmišljanju in k temu, da večkrat stopijo iz svoje »cone udobja«. Mislim, da nam je to tudi uspelo,« je dejal Guillem Gallego, vodja marketinga v Desigualu.

V časih, ko se večina podjetij odloča za logotipe, ki so si čedalje bolj podobni, je ta poteza pritegnila kar precej pozornosti, a v Desigualu so ponosni na to, da ostajajo zvesti svojemu »uporniškemu« značaju in temu, da spodbujajo ljudi k temu, da so takšni kot so in da si upajo biti drugačni in kreativni.