• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Črno-bela lahkotnost plesa

Apple je za promocijo brezžičnih slušalk AirPods predstavil oglaševalsko akcijo »Poskoči« (»Bounce«), kjer se glavni junak uspešno upira zakonom gravitacije.

Apple nas je marca že očaral s »plesnim« oglasom za pametni zvočnik Homepod, ki bi ga lahko brez težav označili tudi za videospot. Agencija TBWA Media Arts Lab in režiser Oscar Hudson sta tokrat ubrala podoben pristop in dodala nekaj »sladkorčkov«. Oglas je posnet v črno-beli tehniki in spominja na Hollywood v 20-ih letih prejšnjega stoletja.

Po Applovem pojasnilu prikazuje moč glasbe (preko AirPodsov, seveda), zaradi katere nas zasrbijo pete tudi na javnih prostorih. Ob spremljavi pesmi »I Learnt Some Jazz Today«, katere avtor je 21-letni glasbeni producent Tessellated, glavni junak, akrobat Yoann Bourgeois, pokaže, kaj zmore. Hitro boste ugotovili, da v oglasu, ki so ga posneli v Kijevu, težnostni zakoni ne veljajo oziroma so jih ustvarjalci pustili ob strani. Namig: trampolin.