• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: #nelipotpoletje

Te dni vas na zunanjih površinah blagovna znamka naravnih dezodorantnih krem Nelipot nagovarja s sloganom »Naj bo vaš prijeten vonj razlog, da se vam ljudje približajo«. Gre za poletno kampanjo #nelipotpoletje, ki je delo interne marketinške ekipe, traja pa med 20. junijem in 20. avgustom 2019.

Kot je za MM povedala soustanoviteljica Tina Štrubelj, z zunanjim oglaševanjem primarno ciljajo na nove uporabnike, ki izdelkov in znamke ne poznajo dobro, hkrati pa dodatno nagovarjajo tudi kupce trgovin Spar in Interspar. Akcija vključuje še oglaševanje na družbenih omrežjih, kjer nagovarjajo obstoječe in nove kupce s ciljem, da bolje spoznajo blagovno znamko Nelipot in njene dezodorantne kreme.

»Poletje je čas, ko sta naša glavna spremljevalca pot in telesni vonj, slednji velikokrat neprijeten, če zanj ne poskrbimo na pravi način. Želimo ozavestiti ljudi, da za neprijeten telesni vonj obstaja učinkovita naravna alternativa. Naše dezodoratne kreme poskrbijo za prijeten telesni vonj na naraven način in s tem so razlog več, da se ljudje z nami 'podružijo' oziroma da vstopimo kamor koli brezskrbno – kar pa poleti šteje največ,« pojasnjuje Štrubljeva.

Podjetniško zgodbo Nelipot smo podrobneje predstavili v članku »Nelipot, znamka, ki ne hodi več bosa«.