• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uspeh za oddajo Mali šef Slovenije

Oddaja Mali šef Slovenije, ki smo jo to pomlad lahko gledali na POP TV, je med več kot tridesetimi novimi televizijskimi formati iz dvanajstih držav, osvojila drugo mesto na tekmovanju Pitch&Play Live!

Gre za tekmovanje za najboljši nov, originalni format televizijske oddaje iz regije srednje in vzhodne Evrope ter področja Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. Že četrto leto zapored ga organizirata National Association of Television Program Executives (NATPE) in CEETV (vodilna medijska platforma za televizijsko inteligenco v srednji in vzhodni Evropi), mednarodna strokovna žirija pa prijavljene oddaje ocenjuje na podlagi originalnosti (kako originalna je ideja za oddajo), univerzalnosti (ali je format dovolj fleksibilen in ga je mogoče spreminjati in nadgrajevati) ter mednarodne aktualnosti formata (ali ga je mogoče prilagoditi tudi na tuje trge). Zmagovalec tekmovanja je bila poljska oddaja Sanatorij ljubezni, kjer se je v slikovitem gorskem resort spoznavalo šest starejših dam in šest starejših gospodov, ki si vsi želijo spoznati nekoga, ki bi jim polepšal jesen življenja.

V oddaji Mali šef Slovenije se je osem parov osnovnošolcev preko raziskovanja svojih kuharskih sposobnosti potegovalo za denarno nagrado, ki so jo namenili v podporo svoji šoli. V oddajo se je vključila tudi blagovna znamka Mercator, kjer so se odločili, da vse sodelujoče kuharje nagradijo z donacijami za njihove šole in nakupom pripomočkov, ki jih šole potrebujejo. »Mednarodna žirija tekmovanja Pitch&Play Live! je v oddaji prepoznala velik potencial v formatu, ki otroke spodbuja, da presežejo individualizem in pokažejo, da zmorejo biti pomembni člani družbe, ter ji omogočila pot na tuje trge,« pravijo na POP TV.