• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM: Večji doseg slovenskih spletnih medijev

Raziskava digitalne agencije iPROM o digitalnih medijih poleg večjega (mesečnega) dosega slovenskih spletnih medijev ugotavlja tudi povečano aktivnost uporabnikov.

Foto: iPROM

Doseg slovenskih digitalnih medijev se je po iPROM-ovi raziskavi v letu 2019 v primerjavi s preteklim letom povečal za 10,17 odstotka, aktivnost uporabnikov v teh medijih pa za 6,65 odstotka. Uporabniki do vsebin v digitalnih medijih najpogosteje dostopajo preko mobilnih naprav, za poglobljeno branje pa še vedno najraje uporabljajo namizni računalnik.

»Ob dejstvu, da se je število uporabnikov interneta v Sloveniji glede na preteklo leto povečalo le za nekaj odstotnih točk, je to vsekakor spodbudna novica za vse, ki se na domačem trgu ukvarjajo z digitalnim založništvom,« je povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u. Večji doseg digitalnih medijev pripisuje tudi dejstvu, da so ti vedno bolje prilagojeni mobilnim napravam, ki z vidika dostopa do vsebin že prevladujejo.

Celotno raziskavo najdete tukaj.