• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko to, da si najboljši, ni pozitivno

Francoska dobrodelna organizacija 30 millions d'amis je predstavila ganljiv oglas, v katerem opozarjajo na veliko število ljudi, ki (zlasti poleti, v času dopustov) zapustijo svoje domače ljubljenčke.

Raziskave kažejo, da so Francozi tisti evropski narod, ki najbolj množično zapušča svoje ljubljenčke. V enem letu je v Franciji okoli 100.000 zapuščenih domačih živali, od tega v poletnem času približno 60.000. Da bi opozorili na to problematiko, je organizacija 30 millions d'amis, ki se zavzema za preprečevanje krutosti do živali, posnela oglas v sodelovanju s pariško agencijo Altmann & Pacreau. Prizore, kako se želijo lastniki na različne načine znebiti svojih domačih ljubljenčkov, spremlja pesem We are the Champions, skupine Queen. Pesem, ki jo pozna ves svet v tem primeru opozarja, na to, da če si v nečem najboljši, to ni vedno pozitivno.