• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nikejev poklon Luki Dončiću

Razen če ste bili nekaj dni brez dostopa do spleta, ste zagotovo zasledili, da je slovenski košarkar Luka Dončić avojo prvo sezono v ligi NBA kronal s priznanjem za novinca leta. V posebnem videu se mu je poklonil tudi športni gigant Nike (sponzor lige NBA).

V 39-sekundnem posnetku (oblikovanem po receptu letos enega od največkrat nagrajenih in kontroverznih oglasov s Colinom Kaepernickom v glavni vlogi) se Nike »spomni« nekaj Dončićevih izjemnih potez in dosežkov, s katerimi nas opomni, za kako izjemnega košarkarja gre.»Igrati kot veteran z 20-letnimi izkušnjami, še preden dopolniš 20 let. Tako se gradijo tudi najbolj nore sanje,« med drugim laskajo Dončiću.

Ne le, da je Nikejeva akcija »Sanjaj noro« zabeležila 29 milijonov ogledov na YouTubu in poskrbela za precej vročih debat in komentarjev, temveč je Nikeju in agenciji Wieden+Kennedy Portland na nedavno končanem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions prinesla ogromno nagrad.