Turizem Ljubljana išče izvajalca za kampanjo digitalnega oglaševanja, ki bo potekala na več (digitalnih) platformah. Za razpis, ki je odprt do 15. julija 2019, namenjajo 218.690 evrov (z DDV).
Kampanja, ki se osredotoča predvsem na promocijo portalov Visit Ljubljana in Gourmet Ljubljana, obsega tri sklope. To so oglaševanje v mreži Google Ads, oglaševanje na Facebooku oziroma na platformah Facebook in Instagram ter oglaševanje v nativni mreži Outbrain.
»Pri izvedbi kampanje bodo upoštevani le rezultati, ki bodo s pomočjo oglaševanja pridobljeni na trgih, ki so navedeni v opisu predmeta javnega naročila. Delna izjema je merjenje vpletenosti uporabnikov na Facebooku in Instagramu, kjer se poleg rezultatov, pridobljenih s pomočjo oglaševanja, upošteva tudi organska vpletenost na posameznih objavah,« med drugim piše v razpisu.
Razpisno dokumentacijo najdete tukaj.
Sorodni članki
- Kako so letos v Tržič privabili rekordno število turistov
- Odkrivanje Portoroža in Pirana s pogovornim robotom Pinom
- Razpis: Več kot 800 tisoč evrov za oglaševanje družbene odgovornosti podjetij
- »Blagovna znamka se mora prilagajati novemu načinu uporabe medijev«
- Zakaj Dormeo išče strokovnjaka za spanje?