• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Razgled je za en drek!«

Dunajska turistična organizacija se je oglaševanja avstrijske prestolnice lotila na zelo drzen način. Oglaševalska akcija »Oglej si Dunaj, ne #Dunaj«, ki stavi predvsem na zunanje oglaševanje, se odkrito norčuje iz spletnih ocen z vprašanji, kot je »Kdo torej odloča, kaj vam je všeč?«

Izhodišče oglaševalske akcije, sicer delo agencije Belvedere, je dejstvo, da predvsem mlajšim popotnikom ogromno pomenijo spletne ocene, torej ocene drugih popotnikov. Ugotovitve Ipsosove raziskave na primer kažejo, da so spletne ocene za Evropejce tretji najpomembnejši dejavnik pri odločanju, za Kitajce pa celo drugi.   

No, ustvarjalci akcije se na to niso ozirali, kvečjemu nasprotno. Tretje najbolj turistično območje v Avstriji (za Tirolsko in Salzburgom) turiste nagovarja, da je pri njih zanimivega še veliko več kot le »must see« destinacije.