• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Stratkom je Huaweijeva nova agencija za korporativno komuniciranje v Sloveniji

Kitajski tehnološki velikan Huawei je za svojega partnerja za korporativno komuniciranje v Sloveniji izbral Stratkom. Od agencije smo izvedeli le še to, da sodelovanje ne vključuje marketinških in produktnih vsebin odnosov z javnostmi.

Agencijo za strateško komuniciranje Stratkom vodita znana slovenska strokovnjaka za odnose z javnostmi, lobist in teoretik Franci Zavrl in Dejan Verčič. Kot pišemo v aktualni številki Marketing magazina, je ta v letu 2018 zabeležila 38-odstotno rast prihodkov, čisti dobiček pa je bil višji od 500 tisoč evrov. Skupni prihodki podjetja Stratkom so znašali 1.835.719 EUR, kar jih uvršča na drugo mesto agencij za odnose z javnostmi v državi, in sicer za Pristop in pred agencijo Taktik, ki je ustvarila skoraj 900.000 evrov prihodkov.