• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Blagovna znamka se mora prilagajati novemu načinu uporabe medijev«

Donat Mg se je tik pred poletjem predstavil z novo spletno stranjo. Čeprav gre za »tradicionalno« slovensko blagovno znamko, se želi potrošnikom približati tako z brezhibno uporabniško izkušnjo kot tudi številnimi uporabnimi vsebinami. O razvoju strani smo se pozanimali pri naročniku, Atlantic Grupi, in agenciji Pristop.

Vsebinski vidik strani je po navedbah agencije Pristop temeljil na jasnosti in strokovnosti podajanja ključnih informacij, ki pa obenem ostaja dovolj poljuden.

Donat Mg je ena od najprepoznavnejših in najuspešnejših (tudi z oglaševalskega vidika) slovenskih blagovnih znamk. Je tudi ena od najstarejših, saj je lani praznovala svojo 110-letnico. A na začetku maja je pogledala v prihodnost in prenovila spletno stran, pri čemer je za kreativno zasnovo skrbel Pristop, za oblikovanje Kreatorij, tehnično izvedbo pa Optiweb.

Kot je za MM povedala Klavdija Vidic, vodja marketinga za razvoj blagovne znamke Donat Mg in kategorije funkcionalnih pijač v strateški poslovni enoti pijač v Atlantic Grupi, blagovna znamka temelji na neoporečni kakovosti unikatnega izdelka iz narave, klinično dokazani učinkovitosti na področju prebave in izobraževanju uporabnikov. Ob tem se mora nenehno prilagajati novim trendom, novim platformam, predvsem pa novemu načinu potrošnje medijev. »Ker spletna stran v procesu informiranja, odločanja in izobraževanja igra eno od ključnih vlog, smo presodili, da je čas, da jo prilagodimo sodobnim trendom modularnega pristopa.«

Cilj prenove je bil po besedah sogovornice izboljšana uporabniška izkušnja in hiter dostop do izobraževalnih vsebin, ki jih bodo sproti dopolnjevali in nadgrajevali. »Tehnološko in vsebinsko smo vztrajali pri tem, da nova spletna stran izpolnjuje tudi visoke standarde optimizacije za visoke pozicije na iskalnikih,« dodaja Vidičeva.

Blagodejno za telo, blagodejno za uporabnika

Ključna usmeritev pred začetkom projekta je bila tako brezhibna uporabniška izkušnja, kar so po besedah Vidičeve opredelili z uporabniku prijaznim strukturiranim ogrodjem v funkciji intuitivnega podajanja informacij, hitrim dostopom do ključnih informacij, jasno navigacijo, hitrim nalaganjem strani in vsebinsko odličnostjo. Z vidika administracije je bil poudarek na možnosti večplastne adaptacije po posameznih trgih glede na njihovo specifičnost. Kot poudarja sogovornica, gre za modularni nastavek upravljanja, ki omogoča agilen pristop. »Verjamemo, da nam je uspelo vse to združiti pod privlačnim dizajnom, ki v prvi meri pomaga pri preglednosti vsebine, prinaša pa seveda tudi prepoznavni grafični obraz Donata Mg.«

Ker je Donat Mg blagodejen za telo, mora tudi njegova spletna stran delovati v enaki smeri, dodajajo v agenciji Pristop. Ta mora tudi v primeru večjega števila informacij zagotavljati čim hitrejše in pregledno iskanje želenih podatkov. Kot največji izziv usmeritev poudarjajo podajanje vsebine na čim bolj svež, preprost in relevanten način. »Donat Mg je namreč blagovna znamka, ki že vrsto let s prepoznavnim komunikacijskim tonom nagovarja svoje uporabnike. Da bi bil končni izdelek čim bolj intuitiven, enoten ter celovit, smo združili moči širokega nabora strokovnjakov tako s področja oblikovanja, strateškega načrtovanja, tekstopisja, programiranja uporabniške izkušnje ter drugih področij,« pojasnjujejo v agenciji Pristop.

Strokovnost in jasnost podajanja informacij s ščepcem humorja

Vsebinski vidik strani je po navedbah agencije temeljil na jasnosti in strokovnosti podajanja ključnih informacij, ki pa obenem ostaja dovolj poljuden. »Pri tem smo tudi z vpletanjem humorja želeli ohraniti pozornost uporabnikov, ki bi zaradi iskrivosti in neposrednega podajanja informacij nadaljevali z raziskovanjem spletne strani in tako izvedeli več o tem biseru narave. S tem smo želeli po eni strani ohraniti zaupanje obstoječih uporabnikov kot tudi navdušiti nove.«

Snovanje spletne strani je bilo po besedah ustvarjalcev še toliko zahtevnejše zaradi večjezičnosti, saj uporabnike nagovarja v devetih jezikih. Kot pravijo v agenciji, je jezik seveda pomemben in to ne le pri pitju Donat Mg. »Že pri začetni zasnovi smo se trudili, da so besedila optimalno kratka in jedrnata, zato so spremembe med posameznimi različicami minimalne. Ob tem pa smo ključne lastnosti naravne mineralne vode Donat Mg izpostavljali s splošno prepoznavnimi podobami, ki pa v vseh jezikih sporočajo enako.«

Skrivnosti briljantne prebave

Na strani ne manjka podpornih člankov v štirih vsebinskih sklopih (prebava, sestava, tradicija, zdravje) z raznovrstnimi nasveti. Berete lahko na primer o tem, kako pogosto obsedite zaradi prebave (mimogrede, deleže so ponazorili na rolici toaletnega papirja), in zaprtju na poti (na fotografiji je kovček, ki se bo zaradi polnosti le stežka zaprl). Če imate težave z zaprtjem, lahko na strani tudi preverite, kako pogosto so zaprti vaši sotrpini po svetu.

Ker je spletna stran ugledala luč sveta šele nedavno, bodo po predvidevanjih Vidičeve najbolj brane vsebine članki na temo zdravstvenih težav ter kako jih odpraviti in pa informacije, ki so povezane s principi delovanja Donat Mg in njegovega pravilnega uživanja glede na vrsto težave. »Glede na to, da je pred nami poletje, pa smo prepričani, da bo veliko zanimanje o programu razstrupljanja Detox Mg, kjer bodo uporabniki našli jedilnike in priporočila za zdrav 'detoks'.« Vidičeva je s prvimi rezultati zadovoljna, saj branost člankov v okviru aktivacije Detox in odstotek prijav presegata pričakovanja, kar je po njenem mnenju dokaz uporabnosti vsebin. Stopnja konverzije prijav na program Detox Mg se po ugotovitvah sogovornice v času kampanje giblje okrog 20 odstotkov, kar pomeni, da jim vsakega petega obiskovalca uspe prepričati k poskusu razstrupitve z 21-dnevnim programom. Do zdaj ga je po njenih navedbah preizkusilo že več kot 30 tisoč Slovencev.

Članek je bil prvotno objavljen v junijski, 456. številki Marketing magazinaNa spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na i[email protected]