• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2019: Burger Kingu že druga velika nagrada

Tudi na četrti podelitvi nagrad v Cannesu so slavila dela, za katere člani žirij trdijo, da premikajo meje, saj so inovativna, drzna in unikatna. Takšen je tudi »Whopperjev obvoz«, ki je kupce domiselno izvabil iz McDonaldsovih restavracij.

V tekmovalni skupini oznamčene izkušnje in aktivacije je zmagala akcija »Spreminjati igro« (»Changing the Game«), ki jo je za Microsoftovo napravo Xbox Adaptive Controller ustvarila agencija McCann New York. Gre za projekt, katerega cilj je tehnologijo približati vsem ljudem, tudi tistim z gibalnimi ovirami. Žirija, ki jo je vodil Jaime Mandelbaum, glavni kreativni direktor pri VMLY&R Europe, je podelila še 9 zlatih, 23 srebrnih in 37 bronastih levov.

Veliko nagrado v skupini kreativne e-trgovine je dobilo delo »Kreditna kartica z ogljikovim limitom« (»Do Black – The Carbon Limit Credit Card«) za Doconomy, delo švedske agencije RBK Communication. Gre za prvo kreditno kartico na svetu, ki uporabnikom omogoča sledenje njihovemu odtisu na okolje in pomaga dosegati cilj zmanjšanih emisij CO2. »To je resnično inovativno in ambiciozno delo. Signal in prihodnost odgovornega potrošništva, ki je uresničljiva že danes. Edinstvena ideja, ki bo brez dvoma dobila veliko posnemovalcev in jo bodo številna podjetja z vsega sveta tudi uporabila,« je povedal predsednik žirije Daniel Bonner, globalni glavni kreativni direktor v agenciji Wunderman.

V tekmovalni skupini kreativne učinkovitosti je slavila agencija Marcel Paris, ki je veliko nagrado dobila za »Črni supermarket« (»Black Supermarket«) za trgovca Carrefour. Z namenom boriti se proti zakonodaji, da bi vplivala na sprejem nove, je vzpostavila »črni trg« za nelegalno sadje in zelenjavo ter s tem branila biološko raznolikost.

Veliko nagrado za inovativnost je dobila agencija Area 23 iz New Yorka za Wavio, ki je izumilo pametno napravo za dom, ki jo poganja strojno učenje in je zmožna prepoznati zvoke okrog doma in o tem preko mobilne aplikacije obvestiti lastnika. »To je bila ena od najpogumnejših in preprostejših rešitev, ki smo jo videli, in rešuje velik problem gluhih. Pri tem uporablja strojno učenje na genialno kreativen način – v bistvu je 'shekala' YouTube, da bi 'natrenirala' podatkovno bazo in s tem dejansko reševala življenja,« je povedal predsednik žirije Bill Yom, globalni kreativni direktor v agenciji Cheil Worldwide.

Velikega leva za mobilno komunikacijsko rešitev je dobil »Wopperjev obvoz« (»The Whopper Detour«), ki je že prejel veliko nagrado za direktno akcijo. Gre za delo agencije FCB New York za Burger King, pri čemer so izkoristili restavracije tekmeca McDonald'sa in kupcem v njej s pomočjo aplikacije ponudili svoj hamburger le za en cent.

V skupini radijskih in avdio vsebin je zmagala agencija 360i iz New Yorka, in sicer z delom za HBO »Westworld: The Maze«, promocijo igre za napravo Alexa.