• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sinhronizacija ustnic, kot je še niste videli

Blagovna znamka ženskih higienskih izdelkov Libresse in agencija AMV BBDO z akcijo »Viva La Vulva« znova razbijata tabuje, tokrat o »popolnem« videzu ženskih genitalij. Akcija je tudi prepričala žirije mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, saj je prejela zlatega in srebrnega leva za kreativno ucinkovitost, za nameček pa je v Cannesu – poleg Nikejeve akcije »Sanjaj noro« s Colinom Kaepernickom – daleč najbolj odmevna.

Libressejeva »Običajna kri«, ki je tako kot »Viva La Vulva« delo agencije Abbott Mead Vickers BBDO, je že rušila meje v oglaševanju. Bodyformov oglas je bil prvi v Veliki Britaniji, ki je končno pokazal pravo rdečo menstrualno kri in ne zgolj modro tekočino, ki je običajno prikazana v tovrstnih oglasih.

Ženske v oglasih »Običajna kri« ne plezajo na gore in ne tečejo maratonov, ampak zgolj živijo običajno življenje v svetu, kjer menstruacija ni več tabu in se je ne sramujejo. V »Viva La Vulva« pa se Libresse bori proti predsodkom o ženskih genitalijah in pritiskom o »popolnem« videzu. Ženske tokrat opogumljajo z različnimi podobami in prispodobami genitalij  ob spremljavi pesmi pesmi Take Yo Praise  pevke Camille Yarbrough.