• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Še naprej bodo stavili na čustva

Evropski parlament načrtuje več oglaševalskih akcij, ki jih bodo gradili okoli občutka pripadnosti skupnosti, kar se je z zadnjim oglasom izkazalo za zelo uspešno.

Pred evropskimi volitvami so namreč posneli oglas »Choose your future« (»Izberite svojo prihodnost«), s katerim so želeli spodbuditi čim več Evropejcev, da bi se udeležili volitev. Oglas je bil nekaj posebnega, ker so v njem spremljali resnične ženske med zadnjimi tedni nosečnosti in porodom, na koncu pa gledalce pozvali, naj pomagajo soodločati kakšen bo svet, v katerega so se ti dojenčki rodili.  Odločili so se, da bodo še naprej poskusili ustvarjali oglase, ki bodo vplivali na čustva gledalcev. Stephen Clark iz generalnega direktorata Evropskega parlamenta je povedal, da so se tokrat prvič odločili za kaj takšnega in poskus se je izkazal za uspešnega, tako da nameravajo s takšnim pristopom nadaljevati. »Evrope ne želimo prikazati kot blagovne znamke, ampak kot nekaj emocionalnega, človeškega,« je še dodal.