• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Laško izziv« med finalisti za nagrade Euro Effie 2019

Večkrat nagrajeno akcijo »Laško izziv«, ki jo je za Pivovarno Laško zasnovala agencija Luna TBWA, je med 36-imi finalisti evropskega tekmovanja za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie 2019. Je tudi edini predstavnik iz regije; če bo tudi edini dobitnik nagrade, pa bo znano 15. oktobra 2019.

»Izziv« je nadaljevanje akcij »Dvoboj« in »Stava«; zadnja je bila med drugim nagrajena z veliko nagrado na 28. SOF-u in z zlatim semplerjem na Semplu. V »Izzivu« so se za zadnjo steklenico piva Laško s svojimi pevskimi spretnostmi borili pevci Neno Belan, Halid Bešlić in Željko Joksimović. Vsi trije so namreč prišli v Slovenijo na legendarno slovensko pivo. A kot smo navajeni že iz predhodnih akcij, je ostalo le eno.

Seznam vseh finalistov najdete tukaj.

V obeh žirijah so tudi slovenski predstavniki. V prvostopenjski žiriji so bili to Mojca Avšič (Telekom Slovenije), Peter Curk (Petrol), Andrej Krajner (NLB) in Urška Tuškej Lovšin (FDV), v drugostopenjski (ki se bo sestala med 26. in 27. junijem) pa Matjaž Butara (Adriatic Slovenica) in Viktorija Radojević Mavrič (Mercator). Seznam vseh članov žirij najdete tukaj.

Laško si je treba prislužiti

»Laško ima v regiji ambiciozne prodajne načrte, zato smo se odločili, da uspešen koncept »Dvoboja« in »Stave« z »Izzivom« prenesemo tudi v celotno jadransko regijo,« je ob predstavitvi akcije za MM povedal Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna TBWA, tudi kreativni direktor »Izziva«. Akcija se je namreč hkrati začela v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji. »Osnovno sporočilo komunikacije temelji na identiteti blagovne znamke Laško in ostaja vseskozi enako: Laško, legendarno slovensko pivo, verjame, da pravi značaji niso rojeni, temveč nastajajo skozi življenjske preizkušnje. Laško je torej nekaj, kar si je treba prislužiti. Prav zato smo za letošnjo regionalno akcijo izbrali tri glasbene legende, ki jih poznajo v vseh petih državah: Nena Belana, Halida Bešlića in Željka Joksimovića. Vsak izhaja iz svoje specifične glasbene tradicije in neguje svoj glasbeni slog. Že na samem začetku je bila akcija zelo opažena, iz Beograda pa vam lahko zaupamo resnično anekdoto: ko je Željko Joksimović prišel v lokal, mu je natakar samodejno prinesel Laško!«