• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2019: Podeljeni levi za obrtno odličnost in zabavno industrijo

Na drugi podelitvi nagrad na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, ki je zdaj v polnem zamahu, so slavili mojstrstvo, veščine in nadarjenost, temelje vsake odlično izvedene ideje. Vse to so organizatorji združili v tekmovalni kategoriji obrtne odličnosti oglaševanja (industry craft), v kateri je, kot smo že poročali, bronastega leva dobil tudi hrvaški Studio Sonda za oblikovanje etiket zbirke vin Piquentum. Poleg tega so sinoči podelili še leve najboljšim delom v zabavni industriji (entertainment).

Veliko nagrado za digitalno obrtno odličnost (digital craft) je prejela danska agencija Virtue za delo »Naslovi/obleči prihodnost« (gre za besedno igro, saj se v angleščini naslov glasi »adDRESS the Future«). Carlings, skandinavska veriga trgovin z več modnimi znamkami (multi brand), je ustvarila digitalno modno kolekcijo, da bi z njo opozorila na škodljive učinke modne industrije na okolje. V tej tekmovalni kategoriji se je za leve sicer potegovalo 797 prijavljenih del, poleg velike pa so podelili še 4 zlate, 7 srebrnih in 11 bronastih levov. »Z veliko nagrado nagrajeno delo se ambiciozno dotika perečega problema, s katerim se sooča človeštvo. Nepredvidljivost ideje, iznajdljivost in njena razširjenost so največje odlike tega dela,« je zmagovalno delo pospremil Rei Inamoto, ustanovni partner agencije Inamoto & CO, ki je vodil žirijo v tej tekmovalni skupini.

Še ena nagrada za spodbujanje neodvisnega novinarstva

V skupini filmske obrtne odličnosti (film craft) je slavila agencija Final Cut iz New Yorka, ki je veliko nagrado prejela za oglas »Resnica je tega vredna« (»The Truth is Worth It«). Ustvarili so ga za časopis The New York Times, z njim pa dokazali, da izvirno in neodvisno novinarstvo zahteva vire, časi in predanost ter da naročnina na časopis pri tem nudi prepotrebno podporo. Predsednica žirije Rebecca Skinner, izvršna direktorica in producentka v ameriški produkcijski hiši Supreme Films, je povedala, da je bila odločitev žirije soglasna, saj gre za drzno in pogumno oglaševalsko akcijo, izvedeno na edinstven način. Za leve v tej skupini se je sicer potegovalo 1924 del, žirija pa je podelila še 12 zlatih, 24 srebrnih in 41 bronastih levov.

Ko cerkev postane košarkarsko igrišče

Veliko nagrado za obrtno odličnost v oglaševanju (industry craft) je prejela newyorška agencija Momentum Worldwide, ki je po naročilu Nikeja zapuščeno cerkev spremenila v košarkarsko središče in ga namenila čikaški mladini. Delo z naslovom »Just Do IT HQ at The Church« je po mnenju žirije »zapuščine, ki živi onkraj te nagrade«, kot pravi njen predsednik Trevor Robinson OBE, ustanovitelj in izvršni kreativni direktor agencije Quiet Storm. V tej tekmovalni skupini, kjer si je bronastega leva priboril tudi hrvaški Studio Sonda, je tekmovalo 1.697 del, podelili pa so 6 zlatih, 14 srebrnih in 20 bronastih nagrad.

Nikejevi akciji s Kaepernickom že druga velika nagrada

Poleg levov za obrtno odličnost so v Cannesu sinoči podelili še leve za zabavno industrijo, namenjene izpostavitvi del, ki so postala del popularne kulture. Med njimi je tudi že nagrajena Nikejeva oglaševalska akcija s Colinom Kaepernickom, ki je dobila leva za šport v zabavni industriji (entertainment lion for sport). Gre za novo kategorijo, ki slavi kreativnost v navijaški kulturi in izkorišča moč športa za povezovanje ljudi z blagovnimi znamkami.To je sicer že druga velika nagrada za to Nikejevo akcijo; včeraj smo poročali, da si jo je prislužila že za zunanje oglaševanje.