• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2019: Hrvaškemu Studiu Sonda bronasti lev

Studio Sonda je bronasto nagrado v tekmovalni skupini panožnih veščin (industry craft) prejel za oblikovanje etikete vin Piquentum.

Ideja o etiketi za zbirko vin Piquentum Sv. Vital sloni na izpostavljanju letnika pridelave vina, ki pa pogosto izgublja svoj pomen zaradi uporabe pesticidov v vinogradu in uravnoteževanja okusa v vinski kleti. Zaradi tega so okusi povsem standardni in niso povezani z dejanskimi vremenskimi razmerami. Ker vina Piquentum prihajajo iz neobdelanih vinogradov in se borijo za spoštovanje ciklusa narave, so želeli, da njihove etikete ne bi imele le dekorativnega pomena, temveč tudi izobraževalnega.

»Vse, kar mora imeti moderno delo,« je z uspehom Studia Sonde zadovoljen Damir Ciglar, predstavnik HURA-ja in ustanovitelj agencije Imago Ogilvy.