• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2019: Slovenske agencije brez velikih pričakovanj

Kot smo že poročali, se slovenske agencije na svetovnem prvenstvu oglaševanja za nagrade potegujejo s skupno 17 prijavami. Tik pred prvimi podelitvami smo se pozanimali o njihovih pričakovanjih. Visokih uvrstitev ne napovedujejo, kar pa še ne pomeni, da ne bi bili veseli »levčka« ali dveh

Pristop: »Tačke igračke« in »Sex tape, ki to ni bil«

Pristop je prijavil dve deli, ki sta že bili nagrajeni na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu. V kategoriji neposrednih akcij se za kanske leve poteguje projekt »Tačke igračke«, v katerem so v sodelovanju z Zavetiščem Horjul ozaveščali o pomembnosti odgovornega posvajanja malih živali, v kategoriji zabave pa »Sex tape, ki to ni bil«, s katerim so za društvo OnkoMan z drznim videom spodbujali Slovence k rednemu samopregledovanju mod. »Kanski lev ni nagrada, za katero lahko rečemo, da jo pričakujemo. Nedvomno pa v tekmo vstopamo z željo, da osvojimo eno od najprestižnejših nagrad za kreativnost v svetu tržnega komuniciranja,« pravi Petra Muth Zupanc, direktorica tržnega komuniciranja.

Futura DDB: Najčistejša pisava na svetu in »Knjiga JB restavracija«

Futura DDB je prijavila projekt »Najčistejša pisava na svetu«, s katero so dobili že nekaj mednarodnih uspehov (Sempl, portal bestadsontv.com ga je izbral za najboljše delo tedna v svetovni kategoriji, uvrstitev v ožji izbor festivala New York Festivals). »Zato smo jo brez pomislekov prijavili tudi v eno od kategorij (med akcije s poslanstvom, op. p.) kanskega festivala. Drugo delo, ki smo ga prijavili, pa je »Knjiga JB restavracija« (v kategorijo oblikovanje, op. p.). Ta je pred kratkim osvojila veliko nagrado na 28. SOF-u, zato bi se spodobilo, da zakuha še kakšen mednarodni uspeh. Mi držimo pesti, Janez Bratovž pa kuhalnico,« je povedal Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB.

Grey Ljubljana: »Pobuda Gledališki tolmač« in »Med vrsticami«

Grey Ljubljana je prijavil dve deli (v več različnih skupin oziroma kategorij). Prvi je projekt »Pobuda Gledališki tolmač« (naziv prijave v Cannesu je »The Theatre Interpreter«) za NLB, ki so ga izvedli v sodelovanju z Društvom za gluhe in naglušne Ljubljana ter slovenskimi gledališči. Drugo delo pa je rokovnik»Med vrsticami« oziroma novo izdaja ob svetovnem dnevu knjige (naziv prijave v Cannesu je »Between the lines«) za naročnika A1 Slovenija. »Pričakovanj nimamo, kar pa ne pomeni, da uvrstitve v ožji izbor ali kakšnega levčka ne bomo več kot veseli. Vsem slovenskim agencijam, ki so se opogumile in zastopajo Slovenijo na tekmi v Cannesu, pa želimo veliko sreče,« pravi Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana.