• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2019: Hrvaški Studio Sonda v ožjem izboru za oblikovanje embalaže

Hrvaški Studio Sonda je v zadnjem letu prejel že precej uglednih oglaševalskih in oblikovalskih nagrad, ki si jih je prislužil za oblikovanje etikete vin Piquentum. Zdaj mu je uspela še ena velika poteza: na mednarodnem festivalu kreativnosti v Cannesu, ki se je začel danes, se je uvrstil v ožji izbor v tekmovalni skupini panožnih veščin (industry craft). Na jutrišnji večerni podelitvi nagrad bo znano, ali bo tudi osvojil katerega od tako zaželenih levov.

Ideja o etiketi za zbirko vin Piquentum Sv. Vital sloni na izpostavljanju letnika pridelave vina, ki pa pogosto izgublja svoj pomen zaradi uporabe pesticidov v vinogradu in uravnoteževanja okusa v vinski kleti. Zaradi tega so okusi povsem standardni in niso povezani z dejanskimi vremenskimi razmerami. Ker vina Piquentum prihajajo iz neobdelanih vinogradov in se borijo za spoštovanje ciklusa narave, so želeli, da njihove etikete ne bi imele le dekorativnega pomena, temveč tudi izobraževalnega.