• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Slovenske agencije s skupno 17 prijavami

Na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions je skupaj prijavljenih 30.953 prijav iz 89-ih držav, od tega so jih 17 prispevali slovenski prijavitelji. Med njimi so Futura DDB, Grey Ljubljana in Pristop.

Foto: Cannes Lions

Od 17-ih so jih slovenski prijavitelji največ prijavili v kategorije odnosov z javnostmi, oblikovanja in neposrednih akcij, in sicer po tri prijave. Dve deli so prijavili v kategorijo izkustvenih akcij in aktivacij, zunanjega oglaševanja ter družbenih omrežij in vplivnostnega marketinga. Po eno so prijavili v kategoriji zabave in trajnostnega razvoja. S Slovenci bodo oglaševalske moči in učinkovitost merili tudi kolegi iz regije, in sicer so hrvaške agencije za nagrade potegujejo s  27 prijavami, srbske pa z 9.

Če so bili slovenski prijavitelji letos bolj ambiciozni (lani 14 prijav), pa to ne velja za njihove kolege po svetu. Lani se je za nagrade namreč potegovalo 32.372 del, leto pred tem pa 41.170. Pri negativnem trendu ni pomagalo niti povečanje prijav iz Kitajske in Indije. Organizatorji sicer pozdravljajo 34-odstotno povečanje prijav v kategoriji kreativne učinkovitosti, po njihovih besedah »edinega merodajnega pokazatelja učinkovitosti kreativnosti«. Lani so sicer uvedli precej sprememb v tekmovalnem delu, kar naj bi bila posledica »osredotočenosti na kakovost del«.

Podelitve bodo v času festivalskega dogajanja med 17. in 21. junijem. V Cannesu bo tudi ekipa MM-a, ki bo z dogodka obširno poročala.