• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Evianovi malčki so nazaj

Mineralna voda Evian je v svojo novo oglaševalsko akcijo znova vključila malčke, ki so del njihovih oglasov že več kot desetletje. Predstavljajo namreč mladostno sproščenost, za kar se ta blagovna znamka v akciji »Live young« (»Živite mladostno«) tudi zavzema.

Pri Evianu pravijo, da danes živimo prehitro in da bi morali večkrat prisluhniti tistemu drobnemu glasu znotraj nas, ki pravi, da je treba včasih preprosto uživati življenje in se osredotočiti na tisto, kar je resnično pomembno. Oglaševalsko akcijo je zasnovala pariška agencija BETC, v središču pa je televizijski oglas, za katerega so uporabili znano pesem »Bare Necessities« iz risanke »Knjiga o džungli«, ki pa so jo nekoliko posodobili in jo tokrat predstavljajo v hip hop različici. V oglasu, ki bo na ogled v Franciji, Veliki Britaniji, Švici, Belgiji in Nemčiji, sta nastopila tudi špansko-venezuelska tenisačica Garbiñe Muguruza ter vzhajajoči britanski rap zvezdnik Jay Prince.

V tiskanih in spletnih medijih bodo objavili tudi oglase, na katerih bodo tri skupine malčkov, in sicer tenisači, kolesarji ter raperji, na Instagramu in Evianovi spletni strani pa bodo za nakup na voljo tudi majice in posnetki pesmi »Bare Necessities«.

Pri Evianu so ob tej priložnosti znova poudarili tudi svojo zavezo, ki so jo oznanili že januarja 2018, in sicer, da bodo do leta 2025 vse njihove plastenke izdelane iz stoodstotno reciklirane plastike (rPET). Na koncu oglasa lahko tudi vidimo, kako malček odvrže plastenko v koš za recikliranje, saj želijo k temu dejanju spodbuditi čim več posameznikov, k družbeni odgovornosti pa čim več blagovnih znamk.