• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Resnica se začne na lokalni ravni

Po skoraj 170 letih poročanja o novicah z vsega sveta se je New York Times lotil oglaševalske akcije, ki so jo poimenovali »The Truth is Local« (»Resnica je lokalna«). V njej so se posvetili petim okrožjem New Yorka, njen namen pa je poudariti pomen neodvisnega novinarstva ter pridobiti več bralcev in naročnikov.

V času od 10. do 24. junija 2019 bodo prazne izložbe trgovin v posameznih okrožjih prelepili z inštalacijami, ki so delo raziskovalnih novinarjev, namenjene pa so odpravljanju krivic, kot so po krivem obtoženi zaporniki v Brooklynu, korupcija in izsiljevanje na Manhattnu ali izkoriščanje priseljencev v Queensu. Na teh mestih bodo mimoidoči lahko prebirali naslove člankov, gledali fotografije in dobili QR-kode z dostopom do novinarskih zvočnih posnetkov. Del oglaševalske akcije, ki so si jo zamislili v newyorški agenciji Droga5, je tudi kratek televizijski oglas, ki spremlja delo treh novinarjev, ki so se posvetili vladnemu zanemarjanju javnega potniškega prometa v New Yorku.

Piko na i akciji bosta dala še velik oglasni pano na Times Squareu z napisom »The Truth Is Local. The Truth Is Worth It.« (»Resnica je lokalna. Resnica je tega vredna.«) in možnost nakupa izdelkov (majic, torb, kap in značk), s katerimi lahko bralci izrazijo podporo časniku ter trudu novinarjev, da poročajo o temah, ki bi jih oblasti včasih najraje zamolčale.