• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Bližje smo si, kot se nam zdi.«

V sklopu platforme »Radi imamo domače« je Mercatorjeva marketinška ekipa v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga zasnovala novo komunikacijsko akcijo.

Mercator je pred leti v okviru pobude »Radi imamo domače« namestil posebne stojnice in police z izključno lokalnimi izdelki s ciljem povezati pridelovalce in kupce. »V tokratni kampanji smo povezali življenja kupcev in lokalnih pridelovalcev z vizualno atraktivnim slogom pripovedovanja. Skupni element je podobnost v gestah, ki jih počnemo v vsakodnevnem življenju in pri našem delu,« pojasnjujejo v Mercatorju.

Osnovno izhodišče kampanje poudarjajo s sporočilom: 

Toliko kot je ljudi, toliko je različnega veselja, navdiha in

strasti. A vse nas povezujejo zgodbe polne pristnosti.

Bližje smo si, kot se nam zdi.

Radi imamo domače

Mercatorjeva marketinška ekipa je oglaševalsko akcijo ustvarila v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga na čelu s kreativnim direktorjem Urošem Goričanom in režiserjem Miho Mlakerjem. Tudi za tokratni oglas je glasbo ustvaril skladatelj Aldo Kumar.