• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bi raztrgali te plakate za pivo?

Desperados, pivo z okusom tekile, ki ga izdeluje Heineken, je začel z globalno oglaševalsko akcijo, ki hkrati poteka kar v 86-ih državah. Z njo želijo poudariti novo identiteto blagovne znamke in spomniti uporabnike na njeno zabavno plat.

Idejni pobudnik akcije je amsterdamska agencija WE ARE Pi, izpeljali pa so jo v sodelovanju s produkcijskim partnerjem, studiem za grafično oblikovanje NonStopCollective. Najprej so izdelali deset plakatov, ki so jih nato raztrgali in iz kosov ustvarili oglase, ki bodo objavljeni tako v klasičnih medijih kot tudi na spletu. Akcijo so poimenovali »Tear It Up« (»Raztrgajte jih«), z njo pa želijo umestiti Desperado v središče vseh poletnih zabav. »Naš cilj je spodbuditi zabavno vzdušje in ni boljšega načina, kot da uporabimo embalažo piva. S tem dizajnom smo poskusili ustvariti drzen nov videz, ki daje vtis kreativnosti in spontanosti znamke ter spodbuja njeno načelo, ki se glasi: 'Mi smo zabava!',« pravijo v agenciji WE ARE Pi.