• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pivo ni voda

V Heinekenovem oglasu gospod po imenu Henrik Oskarsson brez izgovorjene besede pojasni razliko med vodo in Heinekenom.

Za nekatere je vprašanje o razliki med pivom in vodo preprosto butasto, za druge predmet dolgih pogovorov ob »šanku« in festivalih piva, tretji se pred ogledom oglasa sprašujejo, kdo za vraga je Henrik Oskarsson. Oglas je delo švedskega fotografa Patrika Ekenbloma in prikazuje razliko preko preproste glasbene »demonstracije«. V prvem kozarcu je voda, v drugem pa pivo (Heineken).

Ko Henrik pomoči prsta v vodo in začne drgniti po robu kozarca, voda »povzroči« sicer zanimiv zvok, ki pa ga težko poslušamo več kot nekaj sekund. No, ko pride na vrsto Heineken, je zgodba seveda drugačna. Slišite namreč znani rif iz skladbe »Sweet Child O' Mine« zasedbe Guns'n'Roses. Izvorni posnetek je bilo treba zaradi avtorskih pravic odstraniti (kot vidite to še ne pomeni, da ne obstaja več). Heineken je fotografu priskočil na pomoč z oglasom, kjer so skladbo ameriških rockerjev zamenjali z himno Lige prvakov v nogometu.