• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ovitek za potni list, ki spreminja svet

Leta 2008 je Rusija napadla Gruzijo in enajst let pozneje še vedno zaseda del gruzijskega ozemlja, kamor Gruzijci nimajo dostopa. Da bi svet opozorili na to, se je Giovanni Morra, gruzijska blagovna znamka, ki izdeluje modne dodatke, domislila zanimive poteze. Z njo so brez razpoložljivega marketinškega proračuna dosegli na milijone ljudi, prepoznavnost blagovne znamke pa se je povečala za 400 odstotkov.

Izdelali so ovitek za potni list, na katerem piše »20 odstotkov moje domovine zaseda Rusija«. Ovitek so razprodali v le nekaj urah, mediji pa so se hitro razpisali o tej promocijski potezi. Na tisoče Gruzijcev je po svetu potovalo s potnim listom v tem posebnem ovitku, ki je preko družbenih medijev dosegel okoli 1,8 milijona objav. Akciji so se pridružili vplivneži, župan gruzijske prestolnice Tbilisi in mnoge znane osebnosti, številne blagovne znamke pa so prevzele grafično podobo izdelka, ki je večinoma črne barve, dvajset odstotkov pa je obarvanega rdeče. Ta črno-rdeča podoba je postala simbol gibanja, ki spodbuja Gruzijce, naj se borijo za spremembe. »Čeprav ovitek za potni list ne more spremeniti političnega stanja, ga lahko spremenijo ljudje. Vsakič, ko državljan Gruzije prečka mejo s takšnim potnim listom, s tem širi sporočilo o tem, kaj se dogaja v njihovi domovini,« pravijo pri blagovni znamki Giovanni Morra.