• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rundasekunda ali ko vam pivo dostavijo na domači prag

Pivovarna Laško Union Online je predstavila novo spletno trgovino Rundasekunda, ki za največjo pivovarno v Sloveniji pomeni nov kanal za neposredno prodajo izdelkov končnim potrošnikom. Kot pravijo v pivovarni, ki je del skupine Heineken, s tem dviguje tudi kulturo kategorije piva in krepi raznolikost ponudbe na trgu, ki doslej ni bila dostopna na prodajnih mestih.

Tilen Kosmač, vodja spletnega poslovanja v Pivovarni Laško Union, pravi, da gre za agilnejši pristop k vzpostavitvi spletne trgovine, s katero se pivovarna še bolj približuje končnim kupcem. »Naš cilj je spletni nastop še izboljšati. Pri tem nameravamo ponudbo postopno razširiti ter potrošnike preko izobraževalnih vsebin in spletne skupnosti spodbuditi k odgovornemu uživanju kakovostnega točenega piva in ciderja doma,«je med drugim dejal.

Vzporedno s spletno trgovino Rundasekunda je zaživela še skupnost z imenom »Kaj je novega?« na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

Pivovarna Laško Union je sicer maja letos ustanovila novo podjetje za spletno prodajo, Pivovarno Laško Union Online, to pa je vzpostavilo spletno trgovino Rundasekunda. V njej so na voljo tako pivo kot tudi brezalkoholne pijače pa tudi dve vrsti točilnih naprav 'The Sub' in 'Blade'.