• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Embalaža mleka kot medij

Na policah Sparovih trgovin lahko te dni berete pravljice, ki so jih v okviru akcije »Mlečne pravljice« natisnili na embalažo trajnega mleka. Z akcijo in pravljicami, ki so delo pisatelja Boštjana Gorenca, želijo ozaveščati o pomembnosti branja.

V sodelovanju z Boštjanom Gorencem – Pižamo in sledilci na Facebooku je Spar Slovenija ustvaril dve (izvirni) pravljici, in sicer »Izgubljeni biseri« in »O zajčku, ki se mu ni nehalo kolcati«. Januarja je tako Pižama povabil sledilce, da mu preko Facebooka pomagajo soustvariti dve pravljici. Katerega glavnega junaka naj izbere? Kakšen naj bo pravljični zaplet?

Izhodišče je jasno: bolj kot bodo otrokom pravljice všeč, bolj bodo navdušeni nad branjem. »Mlečne pravljice« so s svojo podobo police trgovin Spar in Interspar spremenile v knjižne police in na ta način dnevno opominjajo kupce na pomembnost branja. Zadnja raziskava OECD je namreč ugotovila, da je Slovenija na področju besedilnih spretnosti globoko pod povprečjem ostalih.

»Navade se običajno začnejo oblikovati v otroštvu in se prenašajo s staršev na otroke. Zato smo videli odlično priložnost za spodbujanje branja doma v izdelku, ki je prisoten v vsakem gospodinjstvu. Še več – skodelica toplega mleka je pred spanjem ravno tako lahko nepogrešljiva kot toplo prebrana pravljica in oboje je odlika našega trajnega mleka, ki odslej povezuje generacije in promovira branje,« je povedala Janja Štular, vodja marketinga v podjetju Spar Slovenija.