• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne najdete smetnjaka? S Coca-Colino pomočjo to ne bo več težava

Skrb za okolje ni več le eden od trendov, ampak nekaj, kar nam mora postati samoumevno. Vse več blagovnih znamk se trudi, da bi pripomogle k čistejšemu okolju in ena od njih je tudi Coca-Cola. Z najnovejšo oglaševalsko akcijo opozarjajo na smetnjake v bližini in pozivajo k ločevanju smeti.

V Coca-Coli obljubljajo, da bo do leta 2025 vsa njihova embalaža primerna za recikliranje, do leta 2030 pa naj bi poskrbeli, da bodo vse njihove plastenke in pločevinke povratne. Do takrat bodo svoje uporabnike pozivali k ločevanju smeti, za kar so uporabili kar enega od svojih zaščitnih znakov. Značilna Coca-Colina vijuga namreč v nekaterih državah Srednje in Vzhodne Evrope opozarja na lokacije košev za odpadke. Ugotavljajo namreč, da veliko ljudi smeti ne odvrže v smetnjak, saj pravijo, da ga pogosto ne najdejo. Zdaj zahvaljujoč akciji, ki so jo zasnovali v sodelovanju z italijanskim Publicisom, teh izgovorov ne bo več.

Z akcijo so bili prisotni tudi na bolgarskem glasbenem festivalu »Happy Energy Tour«, kjer je bilo več kot 200 tisoč obiskovalcev. Po dogodku so ugotovili, da so v zabojnikih zbrali precej več pločevink kot prejšnja leta in akcijo označili za zelo uspešno.