• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na mestni vožnji s ponyjem

Hiša idej je v sodelovanju s podjetjem Gor kolesa, lastnikom blagovne znamke koles Pony, zasnovala promocijski dogodek, na katerem so legendarna kolesa uporabili kot prevozno sredstvo za spoznavanje središča Maribora.

Navdušenci nad »poniji« so se 25. maja 2019 zbrali na Grajskem trgu v Mariboru in štajersko prestolnico spozna(va)li na drugačen način. »Dogodek je bil samo nagradnja komuniciranja na družbenih omrežjih za legendo, ki se je vrnila. V prihodnje bo Pony še bolj aktiven, saj zanj pripravljamo posebno strategijo skupaj z novim lastnikom blagovne znamke,« pojasnjujejo v Hiši idej, mariborski agenciji za organizacijo dogodkov in produkcijo medijskih vsebin. Poudarjajo, da se bo Pony na ta način približal ljudem v mestnih središčih in s tem pokazal, »kako lepa mesta ima Slovenija«.