• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lepota »po vegansko«

Blagovne znamke, ki želijo biti uspešne, morajo slediti trendom in zahtevam potrošnikov. Na področju kozmetike so trenutno najbolj zaželeni izdelki, ki so veganski in niso testirani na živalih. Ena od kozmetičnih znamk, ki se je temu odlično prilagodila, je britanski The Body Shop.

Raziskave kažejo, da se je prodaja veganskih kozmetičnih izdelkov v Veliki Britaniji v letu 2018 povečala za 38 odstotkov, medtem ko je v zadnjih petih letih število novih veganskih kozmetičnih linij na trgu poraslo kar za 175 odstotkov. The Body Shop je lani v Veliki Britaniji prodal več kot tri milijone veganskih izdelkov, najbolje prodajani pa so njihovi veganski jogurti za telo. »Izdelki v lepotni industriji postajajo vsako leto bolj dovršeni, zahvaljujoč novim tehnologijam, raziskavam in inovacijam. Konkurenca na področju veganskih izdelkov je vedno večja, saj se že zelo uspešno kosajo z neveganskimi,« pravi Diego Ortiz de Zevallos, globalni direktor za blagovno znamko The Body Shop.

Da so izdelki veganski, pomeni, da ne vsebujejo sestavin, kot so čebelji vosek, mleko, jajca, med, lanolin ali kolagen. Poleg tega imajo ti izdelki praviloma oznako »cruelty-free« in torej niso testirani na živalih. Razlog, da je takšnih izdelkov vedno več, je po mnenju strokovnjakov v vse bolj ozaveščenih potrošnikih, ki obračajo hrbet neetičnim podjetjem in na ta način spodbujajo spremembe pri proizvajalcih.